Drobny upominek

Drobny upominek

Całe mnóstwo jest różnych sposobów na dobrą reklamę. Żadne nie są jednak dobre tak bardzo i tak skuteczne, jak bezpośredni kontakt z osobami, które mogą od nas kupić nasze towary i usługi.

Dlatego przede wszystkim małe przedsiębiorstwa

Powinny się koniecznie nastawiać na tak zwany marketing bezpośredni, który nie jest zbyt drogi, chociaż może czasochłonny. Jego uzupełnieniem powinny być litery przestrzenne oraz różne upominki, które można dawać potencjalnym osobom, które utrzymują z nami, lub tez planują utrzymywać kontakty handlowe. Nie mówimy tu o żadnej korupcji, czy próbie przekupstwa.

Przecież takie litery przestrzenne


Są bardzo tanie i jako takie nie przedstawiają żadnej większej wartości materialnej. Bardziej tu chodzi o gest, czy też próbę nawiązania pozytywnych relacji z osobą, która jest potencjalną grupą docelową przedsiębiorstwa. Różne drobnostki wręczane w ramach prezentu, mogą tylko w tym pomóc, a nie zaszkodzić. Zresztą litery przestrzenne jako dość prosty a jednocześnie bardzo tani środek na promocję mogą być używane na dużo większą skalę.

Również wszystkie reklamy

Które znajdują się w biurze, to powinny to być litery z wyciętym świecącym logo. Trudno, żeby pracownicy mieli się innym rodzajem długopisów w codziennej pracy posługiwać. Dość oczywiste jest, że mają to być litery przestrzenne, a to dlatego, że marketing wewnętrzny jest również bardzo ważną sprawą, którą warto mieć na uwadze. Działania reklamowe przecież powinny być tak samo skierowane na zewnątrz organizacji, jak tez do jej wewnątrz.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *